Κατανοώντας σε ποιους απευθύνεστε
Πρόκειται, με άλλα λόγια, για μια στρατηγική που στηρίζεται στη βαθιά γνώση και κατανόηση του τι και πώς λειτουργεί στο χώρο της διαφήμισης. Στο στάδιο αυτό έχει προηγηθεί ο προσδιορισμός του κοινού στο οποίο στοχεύει η διαφημιστική μας καμπάνια, έχει ήδη διατυπωθεί με τον πλέον ελκυστικό και αποτελεσματικό τρόπο το μήνυμα που επιθυμούμε να προωθήσουμε και παράλληλα, έχουμε κατανοήσει τον τρόπο που λειτουργεί κάθε τύπος μέσου.
Αποδοτικός συνδυασμός ΜΜΕ
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι συνυπολογίζουμε, σε κάθε μας απόφαση, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που συνδέονται με τη λειτουργία κάθε μέσου, ώστε ο τελικός μας σχεδιασμός να προσφέρει τη μεγιστοποίηση της προβολής του μηνύματος σας. Κάθε επιλογή του μέσου ή των μέσων που θα χρησιμοποιηθούν για την προώθηση της εκάστοτε δράσης σας, είναι πλήρως εναρμονισμένη με τους στόχους της επικοινωνιακής μας στρατηγικής στη βάση της καλύτερης αξιοποίησης των οικονομικών πόρων (budget) που διαθέτουμε για την εφαρμογή της.
Χρησιμοποιώντας τόσο τα παραδοσιακά ΜΜΕ όσο και τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, στοχεύουμε στη δημιουργία και ανάδειξη θετικών μηνυμάτων στο κοινό που «στοχεύουν» οι προβαλλόμενες υπηρεσίες σας.
Στρατηγική που «απαντά» στον ανταγωνισμό και «μιλά» στο κοινό-στόχος
Ειδικά για τον επαγγελματία υγείας, βάση για τη δημιουργία των θετικών μηνυμάτων, αποτελούν η επιστημονική κατάρτιση και εκπαίδευσή του, η ομάδα που τον στηρίζει, οι υπηρεσίες που προσφέρει, η φιλοσοφία και η γενικότερη θεραπευτική προσέγγισή του, χαρακτηριστικά που τον διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό και σφυρηλατούν την «ταυτότητα» του.
Όλα τα παραπάνω αποτελούν την αξιολογική βάση πάνω στην οποία λαμβάνουν χώρα οι αποφάσεις του κοινού στο οποίο απευθύνεστε ως προς το ποιον θα εμπιστευθεί. Η θετική σας αξιολόγηση από το κοινό σε αυτές τις παραμέτρους εγγυάται ότι όταν έρθει η στιγμή και παρουσιαστεί η ανάγκη για τις εξειδικευμένες υπηρεσίες που παρέχετε, το κοινό θα γνωρίζει ποιον και που να ψάξει…ΕΣΑΣ!
Καλέστε μας στο 212 1025092 για να βρούμε τους τρόπους που το μήνυμά σας θα «φτάσει» στο κοινό-στόχος σας.