Marketing Plan

Το marketing plan είναι απαραίτητο για καθένα που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα. Βασικός στόχος του marketing plan είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός πλάνου μέσα από συγκεκριμένες ενέργειες οι οποίες θα βοηθήσουν την επιχείρηση σας να υλοποιήσει τους στόχους της και να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.

H δημιουργία του marketing plan είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο, αλλά σίγουρα το επιτυχημένο marketing plan σας γλιτώνει από πολύ χρόνο στο μέλλον.

Για την Health Solutions, κάθε επαγγελματίας υγείας για να είναι αποτελεσματικός πρέπει να θέτει στόχους, να σχεδιάζει και να υλοποιεί τις ενέργειες του έγκαιρα.

Το marketing plan περιλαμβάνει τα παρακάτω στάδια:

Λεπτομερής Ανάλυση Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος

Αρχικά, αναλύουμε με κάθε λεπτομέρεια τόσο το εσωτερικό της επιχείρησης όσο και το εξωτερικό περιβάλλον της. Σημαντικό κομμάτι του πρώτου σταδίου περιλαμβάνει την ανάλυση του πελατολογίου, τις τάσεις της αγοράς, την χαρτογράφηση του ανταγωνισμού καθώς και όλα τα σχετικά δημογραφικά στοιχεία.

Όμως, το σημαντικότερο κομμάτι του σταδίου αυτού είναι η SWOT analysis, που αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο του στρατηγικού σχεδιασμού. Συγκεκριμένα, η αγγλική λέξη SWOT  προκύπτει από το ακρωνύμιο των λέξεων: Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats. Αντίστοιχα στα ελληνικά: Δυνατά σημεία, Αδύναμα σημεία, Ευκαιρίες, Απειλές.

Σκοπός της SWOT analysis είναι εντοπίσουμε και να αξιοποιήσουμε τα δυνατά σας σημεία, να επενδύσουμε σε αυτά και να ορίσουμε τις ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν. Από την άλλη πλευρά, επιχειρούμε να προσδιορίσουμε τις απειλές και τους κίνδυνους του επιχειρηματικού περιβάλλοντός σας.

Επιλογή αγοράς - στόχου

Στο στάδιο αυτό δίνουμε βαρύτητα στην στόχευση (targeting) αλλά και στην διαφοροποίηση-τοποθέτηση (positioning) της υπηρεσίας σας στην αγορά.

Όλα ξεκινούν, ορίζοντας την αγορά-στόχο σας, καθώς είναι πιο ουσιαστικό, αλλά και παράλληλα πιο αποτελεσματικό, να στοχεύσουμε σε συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς, αφού πρώτα συλλέξουμε τα απαραίτητα δημογραφικά, ψυχογραφικά  και γεωγραφικά χαρακτηριστικά του κοινού σας, καθώς επίσης και να αξιολογήσουμε  την συμπεριφορά του κοινού σας απέναντι στην υπηρεσία σας.

Το επόμενο βήμα, είναι να επικοινωνήσουμε στην αγορά-στόχο τα δικά σας μοναδικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα.

Βάζοντας τους στόχους και ορίζοντας την στρατηγική

Ξεκινώντας, κάθε στόχος πρέπει να καταγράφεται με σαφήνεια και με αναφορά στο χρόνο εκτέλεσης του. Να υπάρχει αλληλεξάρτηση και ιεράρχηση των διαφόρων στόχων. Οι στόχοι πρέπει να είναι S.M.A.R.T. :

  • Να είναι συγκεκριμένοι (Specific)
  • Να είναι μετρήσιμοι (Measurable)
  • Να έχουν συμφωνηθεί από τους εμπλεκόμενους (Agreed).
  • Να είναι ρεαλιστικοί (Realistic).
  • Η επίτευξή τους να προσδιορίζεται χρονικά (Time-related).

Στη συνέχεια, θα πρέπει να αποφασιστεί ο τρόπος με τον οποίο θα επιτευχθούν οι στόχοι που θα τεθούν. Έτσι, ορίζουμε την στρατηγική μας και αποφασίζουμε το σχέδιο δράσης (Action Plan).

Διαμόρφωση προϋπολογισμού και τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων του Marketing Plan

Εδώ, αποφασίζουμε το διαθέσιμο budget και το κατανέμουμε στα διάφορα κανάλια που χρησιμοποιούμε. Κατά γενική ομολογία, θα πρέπει να είμαστε ακριβείς και πιστοί στην τήρηση των συμφωνηθέντων.

Παρακολούθηση και έλεγχος του Marketing Plan

To τελικό στάδιο του marketing plan, περιλαμβάνει την συνεχή παρακολούθηση των ενεργειών επί των στόχων, την αξιολόγηση αυτών και την άμεση τροποποίηση του marketing plan όταν οι συνθήκες το απαιτούν. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στο στάδιο αυτό πρέπει να έχει σχεδιαστεί ένα ακριβές πρόγραμμα εκτάκτου ανάγκης για την δραστηριότητα σας, που κρίνεται ως απαραίτητο σε περίπτωση μεταβολής των βασικών παραμέτρων του επιχειρησιακού περιβάλλοντός σας.

Πολλαπλά τα οφέλη με τη χρήση του Marketing Plan

Κλείνοντας, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας ένα marketing plan από την Health Solutions για εσάς, τα οφέλη περιλαμβάνουν:

  • Τον εντοπισμό των πηγών του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
  • Την επιβολή μιας οργανωμένης προσέγγισης.
  • Την απόκτηση της δέσμευσης.
  • Τον καθορισμό στόχων και στρατηγικών.
Γνωρίστε μας καλώντας στο 212 1025092 και κλείστε μια δωρεάν συμβουλευτική συνεδρία μαζί μας.

we share your vision

Είστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα σας; Ας ξεκινήσουμε.

Η έμπειρη ομάδα μας είναι εδώ για να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε τη δική σας ιδέα.

Όροι Χρήσης
Copyright healthsolutions © 2020 | Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος