Δημόσιες Σχέσεις

H health_solutions διαθέτει εμπειρία δημοσίων σχέσεων και παρέχει τη δυνατότητα κάλυψης γεγονότων, δημιουργώντας ευκαιρίες για σας στα μέσα μαζικής επικοινωνίας και ενημέρωσης. Στόχος μας είναι να παρουσιάσουμε το ιατρείο σας, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μέσα από ειδησεογραφικούς διαύλους οι οποίοι αναδεικνύουν τα πλεονεκτήματα και ενισχύουν θετικά τη φήμη σας.

Είναι σαφές πως οι μέθοδοι ενός επιτυχημένου πλάνου δημοσίων σχέσεων, με συνεχή παρουσία στους ασθενείς και στην ευρύτερη επιστημονική κοινότητα, δημιουργεί μια θετική εικόνα στην συνείδησή τους. Εμείς δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στο Reputation Management και στην Αποστολή Δελτίων Τύπου.

Reputation Management

Η διαχείριση φήμης αποτελεί τμήμα της στρατηγικής δημοσίων σχέσεων, η οποία περιλαμβάνει τον έλεγχο της online παρουσίας σας, προκειμένου να βεβαιωθούμε πως ό,τι καταγράφεται για εσάς συμβάλει θετικά στην επαγγελματική σας εξέλιξη και στην προώθηση του ιατρείου σας.

Το διαδίκτυο αποτελεί έναν αχανή χώρο όπου ο καθένας μπορεί να αναζητήσει ή να αναρτήσει πληροφορίες/κριτικές για εσάς, οποιαδήποτε στιγμή. Επομένως και εσείς πρέπει να προστατεύσετε την online φήμη σας, η οποία είναι πλέον απαραίτητη για την προώθηση των ιατρικών υπηρεσιών σας.

Η διαδικασία περιλαμβάνει την λεπτομερή παρακολούθηση των social media λογαριασμών, την καταγραφή σχολίων αλλά και τον εντοπισμό τυχόν αρνητικών κριτικών που θα απαιτούσαν απάντηση, προκειμένου να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για την επαγγελματική σας ταυτότητα.

Αποστολή Δελτίων Τύπου

Η αποστολή Δελτίων Τύπου έχει ως σκοπό να προκαλέσει την προσοχή καθώς και να μοιραστεί πληροφορίες με το υπάρχον ή και το δυνητικό κοινό σας. Είμαστε σε συνεχή επαφή μαζί σας για να καταγράφουμε κάθε δραστηριότητά σας και να ενημερώνουμε σε συνεχή βάση τους ασθενείς σας. Η διαδικασία ενισχύει ταυτόχρονα και την επισκεψιμότητα του site σας.

"Όραμα μας είναι να αποτελέσουμε τον αξιόπιστο στρατηγικό συνεργάτη του γιατρού, μέσω της παροχής συμβουλών και λύσεων που εξυπηρετούν σύγχρονες ανάγκες για επικοινωνία και συνεχή ενημέρωση των ασθενών."