Blog

Η καθιέρωση του digital marketing δεν αποτελεί καινούρια τάση στο χώρο της υγείας αλλά κάθε χρόνος που περνάει αναδεικνύει ακόμα περισσότερο τον σημαντικό ρόλο του στην επικοινωνία των επιστημόνων υγείας. . Από αυτήν την τάση δεν θα μπορούσε να αποκλειστεί και το ιατρικό marketing το οποίο αφορά τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της Υγείας.

Η εξέλιξη της διαδικτυακής ενημέρωσης έχει δημιουργήσει μια νέα γενιά αναγνωστών, οι οποίοι αναζητούν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση για όλα τα θέματα της καθημερινότητά τους. Οι υπηρεσίες Υγείας βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων στο διαδίκτυο καθώς 8 στους 10 χρήστες του Internet ενημερώνονται για ζητήματα υγείας απ' αυτό ενώ 1 στους 3 χρήστες εμπιστεύεται περισσότερο ένα γιατρό που έχει τη δική του ιστοσελίδα και αρθρογραφεί τακτικά στο διαδίκτυο.

Πολλές μητέρες υποστηρίζουν ότι το πιο πολύτιμο δώρο που μπορεί να αποκτήσει μια γυναίκα στη ζωή της είναι το παιδί της.

Το video εξελίσσεται πια στον πρωταγωνιστή του παγκόσμιου marketing χάρη στην τεράστια άνοδο των social media αλλά και διαδικτυακών κολοσσών όπως το Youtube & Vimeo. Η παραγωγή video είναι πια μέσα στα στρατηγικά πλάνα όλων των μεγάλων εταιρειών που θέλουν να προσελκύσουν κοινό και να κάνουν γνωστές τις υπηρεσίες τους. Είναι το μέσο που επιλέγει περισσότερο το online κοινό καθώς ο κανόνας στην διαδικτυακή επικοινωνία συνοψίζεται πλέον ως εξής “ the less is to read the better”.

H προβολή του ιατρείου σας, μία υπηρεσία του ιατρικού marketing, απαιτεί την ανάθεση της σε έναν επαγγελματία που μπορεί να υλοποιεί με επιτυχία και εμπρόθεσμα τους στόχους σας, να οριοθετεί με ρεαλισμό τα προσδοκώμενα αποτελέσματα και φυσικά να μπορεί να εκτιμά την πορεία του ανταγωνισμού. Οι κυριότερες υπηρεσίες που δεν πρέπει να λείπουν από την επικοινωνιακή σας στρατηγική είναι οι εξής:

Αυτό που θα σας έλεγε με σιγουριά ένας ειδικός του marketing, είναι πως ενώ η στρατηγική είναι σταθερή οι τρόποι επικοινωνίας είναι διαρκώς μεταβαλλόμενοι. Νέα τεχνολογικά και οικονομικά δεδομένα, καινούριες τάσεις στην επικοινωνία, δημιουργούν συνεχώς νέες ανάγκες. Ο σύγχρονος επαγγελματίας πρέπει να ενημερώνεται διαρκώς για ό, τι καινούριο προκύπτει στο επαγγελματικό του περιβάλλον.

Ως επαγγελματίας στον χώρο της Υγείας, εύλογα θα αναρωτηθείτε γιατί οι υπηρεσίες της εξειδικευμένης εταιρείας ιατρικού μάρκετινγκ είναι η πλέον ενδεδειγμένη και αποδοτική επιλογή για το ιατρείο σας. Πριν καταλήξετε σε κάποιο συμπέρασμα, θυμηθείτε πως η λέξη κλειδί, πριν από κάθε ενέργεια που αφορά την επιλογή του συνεργάτη σας είναι η «εξειδίκευση», δηλ. η βαθιά γνώση του αντικειμένου, η αποκλειστική και μόνο ενασχόληση του με το ιατρικό marketing και γενικότερα το χώρο της υγείας.

Αν επιθυμείτε να προωθήσετε την δουλειά σας και να κάνετε αναγνωρίσιμο το Ιατρείο σας στο ευρύ κοινό, θα πρέπει να ακολουθήσετε ορισμένα στρατηγικά βήματα που θα κτίσουν την φήμη σας και θα εντυπώσουν το όνομά σας στην συνείδηση των ασθενών.

Αναμφισβήτητο πλέον χαρακτηριστικό της καθημερινότητας μας, τα social media (Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης) αποτελούν μια καθημερινή πρακτική επικοινωνίας και ανταλλαγής πληροφοριών, για όλες σχεδόν τις ηλικίες. Αποτελούν μια νέα, συνεχώς αναπτυσσόμενη πραγματικότητα που βελτιώνει και εξελίσσει τις σχέσεις με τους εν δυνάμει καταναλωτές και την προώθηση υπηρεσιών κάθε είδους.

Ανακοινώθηκε η προκήρυξη του του νέου προγράμματος ΕΣΠΑ «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές», μέσω του οποίου δύναται να ενισχυθούν ιατροί που ήδη ασκούν επαγγελματική δραστηριότητα. Συγκεκριμένα, μπορούν να συμμετέχουν:

Σελίδα 1 από 2

"Όραμα μας είναι να αποτελέσουμε τον αξιόπιστο στρατηγικό συνεργάτη του γιατρού, μέσω της παροχής συμβουλών και λύσεων που εξυπηρετούν σύγχρονες ανάγκες για επικοινωνία και συνεχή ενημέρωση των ασθενών."